ترجمه آهنگ Big World Ft.Christina Aguilera به اسم Say Something

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Big World Ft. Christina Aguilera_Say Something

 


Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، من دارم ازت نا امید میشم

I'll be the one, if you want me to
اگه تو بخوای مال تو میشم

Anywhere, I would've followed you
هرجا، دنبالت میومدم

Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت نا امید میشم
And I am feeling so small
و احساس حقارت میکنم

It was over my head
برای من زیاد بود

I know nothing at all
من اصلا هیچی نمیدونم


And I will stumble and fall
و سکندی میخورم و می اوفتم

I'm still learning to love
هنوز دارم یاد میگیرم عاشق شم

Just starting to crawl
تازه شروع به خزیدن کردم


Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت نا امید میشم
I'm sorry that I couldn't get to you
متاسفم که نتونستم بهت برسم

Anywhere, I would've followed you
هرجا، دنبالت میومدم
Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت نا امید میشم

And I will swallow my pride
غرورم رو قورت خواهم داد

You're the one that I love
تو کسی هستی که دوستش دارم

And I'm saying goodbye
و دارم خداحافظی میکنم


Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت ناامید میشم
And I'm sorry that I couldn't get to you
و متاسفم که نتونستم بهت برسم

And anywhere, I would have followed you
هرجا، دنبالت میومدم
Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت نا امید میشم

Say something, I'm giving up on you
یه چیزی بگو، دارم ازت نا امید میشم
Say something...
یه چیزی بگو


نظرات شما عزیزان:

فیروزه
ساعت15:48---28 اسفند 1395
عالیه اهنگش

بکن مادرت
ساعت10:28---25 آذر 1395
کص ننت

Gelareh
ساعت14:20---24 ارديبهشت 1393
Salam.......KHeili mamnoooon

همایون
ساعت8:34---23 اسفند 1392
خیلی ممنون

maryam
ساعت19:09---13 بهمن 1392
Khobe kefiyate vebet aleh

Sepideh
ساعت2:03---13 بهمن 1392
Slm man asheqe in music e christina hadtam khodesham kheyli dust daram merc az tarjomey matne music

niloo
ساعت22:59---2 دی 1392
amaaaaaaazing

Artemis
ساعت22:32---30 آذر 1392
وای وبت عالیه افرین
اگر خواستی به منم سر بزن زیاد واج نی خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:42 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 49589
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت